Aleyna_nur19 normalde 10 saat kesintisiz uyumaları gerekiyormuş
Bu cümle çok yanlış bence. Koca koca insanlar bile geceleri 10 saat kesintisiz uyuyamayabiliyorlarken 5-6 aylık bebekten 10 saat uyumasını beklemek hata. Her bebeğin gelişimi farklı, her bebek kendine özgü. 3. Ayında dönebilen bebekler var mesela, ama 4. Ayına gelip hâlâ dönmeyenlerde var. Az önce yine bir postta okudum, birisi “bebeğim 6-7 saat uyuyoe gece mama veriyorum uyanmadan içiyor geri uyuyor vs” demiş. Birisi de “bizim bebek sizinkinden büyük ama ben hâlâ 2-3 saatte bir emziriyorum çünkü uyanıyor” demiş.
Yani kısacası bebeklerin hepsi aynı şekilde gelişmiyor. Hepsinin kişilik özellikleri farklı ve hepsinin de kendine göre ayrı bi düzeni huyu suyu var.