Burcu1903 Adet düzensizliği görülür bir süre, uzun sürer kısa sürer. Bi bakarsın 2-3 ay adet olmayabilirsin. Süt verdiğin için prolaktin değerin yüksek ve bu da adet olmamayı tetikler, olursan da düzensizlik söz konusu olacaktır. Endişelenmen gereken bir şey yok. Doğumdan sonra birkaç değer altüst olduğundan sebep bünyede şaşırıyor haliyle. Hamilelikte tüm değerler tavandı, şimdi bazı değerler hızlı, bazı değerler de yaval yavaş düşeceğinden sebep her şey normal, ağlamalar falan da bu değerler yüzünden zaten :)