Kızlar bebeğim 9 ayına giriyor. Bana aşırı düşkün babasına verdiğimde bazen ağlıyor. Eşimin kucağındayken bana bakıyor. Çok mutlu oluyorum bana böyle sevgiyle bakınca ama bazende bunalıyorum eşime bırakıyorum beni istiyor büyüdüğünde değişiyormu yoksa hep böylemi oluyor ? Oda babası sonuçta. Eşimde çok ilgilenir sadece çoğu zaman evde olmuyor işinden dolayı gece çalışıyor ben bakıyorum gündüz çalışınca yine ben bakıyorum göreve gidiyor 10 gün evde olmuyor acaba sebebi bumu yoksa emziriyorum meme ye çok düşkün diyemi beni istiyor ?