Kızlar bayramınız mübarek olsun öncelikle burda birkaç kişide okudum ama sebebini bulan varmı diye baktm göremedim kakasında böyle yeşil nokta nokta bişeyler geliyor anne sütü artı mama veriyorum. Normal birşey mi acaba merak ettm diyet açıyorum kan desem değil kan olduğunda daha kırmızı oluyor rengi ya da ip gibi kan oluyor mukusun içinde onu biliyorum ama bu yeşil şeyler nedir anlam veremedim bilem varmı 4 aylık bebeğim