Kızlar kardesimin bebeği 14 Nisan da doğdu sarılığı var mavi ışın aldı anne ile baba da kan uyuşmazlığı var hamile iken iğnesini yaptırdı ama sarılık o yüzden olmuş mavi ışın aldıktan sonra tekrar idrar kan almışlar idrarda enfeksiyon çıkmış doğumda anneden geçer demişler sizce ne yapmalıyız