Suan 3 bucuk yasında kızım. Doğduğundan beri bana bi düşkünlüğünü görmedim. O kadar etkinlik yaptırıyorm oyun oynuyorum bütün bakımı ile evde ben ilgileniyorum ama yine de babaya düşkün bana hiç degl nerdeyse. İlk iş günümde 9 aylıktı arkamda by by yaptı eliyle, sonra kafasını çevirdi. Arkamdan aglamadı diye agladım hatta. Tamam aglamasın ama bu kadar da ilgisiz olmasın istiyorum bana ya. Anneannesini görür beni satar. Halaları görür satar. Babayı zaten gördüğünde beni satıyor. O kadar öperim koklarım sarılırım ama ondan bana cok zorlamazsam sevgi göstergesi yok gibi bişi. Milletin çocuguna bakıyorum anneleri yüz vermiyoken cocuklar muck muck gidip gelip annelerini öpüyolar. Ki anneler oralı bile olmuyo. Benim tam da istedgm anne evlat ilişkisi maalesef bu durumdan sitem eden kişiler yasıyo, iliklerime kadar isteyen ben yaşayamıyorum..