Günaydıınlar benim 3 yaşında kızım var yaklaşık 4 gündür inatçı kuru öksürük var özellikle geceleri artıyor ve gündüzleri çok yok ama öyle bir öksürük yok sanırsınız içi dışına çıkacak 2 defa bayram boyunca acile götürdük boğazı kızarmış bademcikleri şişmiş deyip geri gönderdiler yok midesinden olabilir dediler kulak burun boğaz doktoru görsün olmazsa dediler yani kısaca bir çözüm bulamadılar yavrum gece boyu ayaktqydı öksürmwkten uyuyamadı hiç grib değil bişe değil boğazında birşey takılı çıkarmak ister gibi boğazını yırtarcasına öksürüyo ciğerleride temiz başına gelen oldumu neyle geçirdiniz prospan veriyorum öksürük şurubu olarak baika ne yapabilirim ?