Yaren Papatya2636 gitseniz iyi olur benim kanamam durmuştu içimde kalmisti pis kan Dr fitil filan verdi kanama başlattı iki kontrolde de yaptı bunu
Fasulye12 Papatya2636 1 hafta sonra gittim . Dikişe baktı , ultrasonla rahmime baktı . Bence gidin sonuçta ameliyat bu. Kontrolde fayda var
Elifbeyzam Papatya2636 ben gitmedim ama doktor gelmeme gerek yok demişti sadece WhatsApp dan dikiş yerini çek at demişti bende öyle yaptım i da tamam demişti ama bilemedim sen genede git istersen ne olur ne olmaz