Merhabalar, bebeğim bugün 2 aylık oldu ve prematüre ye yakın doğduğu için başta hic ememiyordu, bende sağıp verdim hep aç kalmasın diye ara ara da meme teklif ettim .. biberona alıştığı için şimdi memeyi istemiyor doğal olarak …
Her yolu deniyorum eds,kaşık biberon, kadeh vs bunların hepsini aynı anda değil tabiki çok okuyan araştıran biriyim emzirme danismanlarini da izliyorum ama bana bunu yaşamış da çözmüş birine ihtiyacım var. Lütfen yaşamış görmüş biri varsa onlar yazsin