Kızlar merhaba 2 ay 20 günlük bebegınm var.3 kılo 50 cm olarak dogdu.sadece anne sütü veriyorum. dun doktor kontrolümızde 5 kılo 40 gram 59 cm oldugunu söyledi doktor. boyu cok ıyı ama kılo sınırda dedı.mamayla destekleyelım dedı.
ben o ankı üzüntüyle sormadım ama anne sütü mama şeklinde gıdenler nasıl beslenme duzenı oluşturdunuz.
kac cc mama verıp ne zamanlar vermem lazım.anne sütü de devam olacak