SeyitBilalmom Olric11 ben geçen hafta aşıya gittiğim de 5-6 Mayıs da boykot var dediler herhalde Maas dan dolayı
Taskrn17 Olric11 grev var diye biliyorum intagramda görmüştüm canım bizimde aşımız var bakalım bende merak ediyorum açık mı