Alparslan_habip
eger doymadigini hissettiğiniz için mama başlamak istiyosaniz hata yaparsiniz , 2 saatte bi emzirmeniz lazım uyusada uyandırın. Ve her 2 saatte bir bezine cis yapmışsa bebeginiz doyuyo anlamına geliyor. Ama sütünüz yoksa ya da az bebek durmuyo gerçekten azsa mamalarin icinden cikan kagitta yazıyor