biryavuzkusu Doğum yapalı 8 ay olmak üzere ama dikiş yerlerim ara ara yeni doğum yaptığımdaki gibi yatarken kalkarken falan ağrıyor. Bu normalmi yaşayan var mı? Acaba ayaklarımı üşüttüyorum diye mi ağrıyor 🤔 doktora gideceğim ama bu aralar gidemiyorum maalesef
Seydaiscan biryavuzkusu bende sezeryan doğum yaptım benimde 9 ay olacak ama bende hiç sıkıntı yok çok şükür.bence bir doktora danışın bir bakılsın normal olmadığını düşünüyorum.cunku üzerinden bayağı zaman geçti. Geçmiş olsun
MuhammedAmine biryavuzkusu sabah kalktığımda benimde yanma gbi birşey oluyor ama gün içinde ağrım olmuyor tam iyileşme 1 seneye kadar sürüyor demişti doktorum hatta 2-3 seneyi bulan bile varmış normal olarak karşılıyorum çünkü hareketlerimi kısıtlayan bir ağrı olmuyor sizin öyleyse dontorunuza gitseniz iyi olur
kuzeyto biryavuzkusu gecende biri yazmisti canim 10 ay sonra iltihap oldu diye, ben de sasirmistim olabiliyor demek ko. Nolur nolmaz goster istersen
biryavuzkusu Deletedmom280 bişeyde yapmadım ki dün evi süpürdüm yemek yaptım işte oğlumu kaldırdım bi tek 😂 oda çok ağır saYılmaz ayaklarım çıplaktı heralde üşüttüm en kısa zamanda doktora gitmem lazım
biryavuzkusu MuhammedAmine hiç böyle olmamıştı yataktan kalkarken öksürünce falan aynı ilk günlerdeki gibi sancı giriyor anlamadım bende
Seydaiscan biryavuzkusu üşütmus olabilirsiniz ama bencede bir doktora gidin en kısa sürede . Çünkü ilk günlerde ki gibi ağrı diyorsunuz Normal değil gibi gözüküyor.hafif sızlama olabilir ama bu kadar şiddetli olmamalı.tekrar geçmiş olsun
biryavuzkusu Seydaiscan teşekkür ederim doktorumla konuştum enfeksiyon veya fıtık olabilir dedi yarın inşallah gideceğim doktora
Albertosss biryavuzkusu soguktan üşütmek ten oluyor bende de öyle oldu sanki iğne batırıyorlar dikişli bölgeye , ama şükür dikkat etmeye başladım çorapsız geziyordum birde sopuk şeyler yiyip içince oluyor
Busra38 biryavuzkusu genelde bnm duyduklarimi diyom. Sezeryan olanlar hasta olduklarinda yada ayaklari biraz fazla soga bastiklarinda sezeryan yerleri sizlar
biryavuzkusu Busra38 evet bende duydum ama böyle ağrımamıştı sanırım kas ağrısı bu hissettiğim mekik çekersinde ağrır ya öyle galiba kalkıp yatarken ağrıyor. Sezaryen yerimidr hissetmediğim için tam emin olamıyorum 😂 yarın doktora gideceğim
Busra38 biryavuzkusu ozmn kesin kasik agridir bazen bendede oyle oluyo sezeryandan sonra bazi hareketler yavas yavas yapiyoz sonra sezeryan yerimiz gecince daha fazla o hareketler yapinca agriyor heralde 🙈