Merhaba anneler. Benim oglum 9 aylik bugune kadar hic kendiliyinden uyumadi. Ama ya ayakda sallayarak ya da bebek arabasinda biraz evde dolaştirarak uyutuyordum. Ama son 1 ayda cocuk uykusu gelse bile asla uyumak istemiyor. Tum yollari deniyorum ayakda agliyor beşikde agliyor bebek arabasinda agliyor kendini yerlere atmak istiyor her uykuya geciş boyle(( artik cox yoruldum napicami bilmiyorum( gitdikce buyudukce duzeliceyini saniyordum ama dahada kotu oluyor. Lutfen aranizda boyle bir durum yaşiyanlar varsa bana akil versin(( kendi sinirlerimde artik bozuldu cok yoruldum(( acaba ne zaman duzelir( dişi hala cikmadk acaba cikdikdan sonra duzelirmi?