Glsm45 Arkadaşlar 26 gün oluyor doğum yaptım sezeryan…hiç iştahım yok daha öncede yazmıştım.aşırı mide bulantım var.öğürmek geliyor içimden.ya böyle olan var mı.hiçbişey yemiyorum zorla bikaç lokma oda süt için ama sütüm de azalıyor haliyle.napıcam ben
Glsm45 Annenazz sizin ne zaman geçti ne kadar sürdü.kendiliğinden mi geçti yoksa özel bişey yaptınız mı
Annenazz Glsm45 hiçbir şey yapmadım . Çoğunlukla su içiyordum. Bir ayı geçmişti düzeldi midem. Çocuk doktorumuz da sormuştu bir şey yiyebiliyor musun diye yiyemiyorum dedim. Su iç bol bol demişti. Takviye kullandım tabi bu süreçte