Deletedmom_7 Cly01 8 aylık bebeğim sütlü ballo irmiklisini ara ara her gün olmasa da veriyorum yada dışarı çıkınca acil durumlarda cam kavanoz mamalarını yanımda bulunduruyorum bi sorun yaşamadım
Seda0651 Cly01 hipp markasına bakabilir siniz gayet doğal içerikli yulaflı olanını 4.aydan beri kullanıyorum kilo alımıda gayet iyi . Doktorumuz kullanacaksan hipp kullan demişti deneyin derim ben
Gunsss O dönemde çok sık olmamakla birlikte dışarıda veriyordum. Sonuçta paketli olan her üründe koruyucu katkılar içeriyor. Çok sık tüketildiğinde bebeklerde şeker ve kolesterol yükseltiyor
Gunsss Cly01 doktorunuza danışın tabi ama günde bir çok gibi benim çok sıktan kastım 15 günde bir falandı☺️
Cly01 Seda0651 hippe baktım mamasyla hazırlanıyor ama ben Bebelac Gold kullanıyorum olur mu ki hipp maması mi almam gerekir
Angel00 Seda0651 nereden alıyorsunuz hipp kavanoz mamasını e bebekte yoktu sanki bende duydum hipp öneriyor çoğu doktor
Deletedmom_7 Cly01 erken olur benim aldığımda 5 aylık yazıyordu ama 4 aylık olanlar var onları alıp kullanabilirsiniz
Umayseda Bellatrix 4 aylık iken 30 bazen çok aç ise 60 hazirliyordum ama yeni başlicaksaniz az az vermenizi tavsiye ederim alışma süreci