Miran1306 Kızlar çok kötü hastayım hiç bi şekilde öksürüğü geçiremiyorum antibiyotik kullanıyorum ama geçmedi. Önerebileceğiniz bi şey var mı hemen iyi gelen ?
safiyecanoglu2311 Miran1306 aynı sorunu bende yaşıyorum Antibiyotik kullandım geçmedi 5 aylık henüz o yüzden balgam sökücü de verilmedi küçük olduğu için bu ara çok duyuyorum bunu umarım bi çağresini buluruz ya