ezmagerva
Öncelikle geçmiş olsun
Yeşil kakanın en olağan genel sebebi üşütmedir. Siyah çay gibi lekelerin bir çok nedeni olabilir, mamadaki lif oranı fazla gelmeye başlamış, ufakta olsa bir yiyecek tattırdıysanıx o dokunmuş olabilir yada daha kötüsü bağırsakta parazit, ufak kanamalar mevcuttur. Kan testi yaptırmadan ne olduğu anlaşılmaz tabi ki. Eğer bebiş huzursuz değil ise ciddi bir şey yoktur diye düşünüyorum.
Hastaneden sonra çıkan sonucu bizimlede paylaşırsanız sevinirim biz anneler içinde bilgilendirici olurr 😊