Öncelikle her bebek atak dönemini geçirmiyor veya hafif geçiriyor. Google’a Atak dönemi hesaplama yazıp hesaplayabilirsiniz. Tarih olarak tahmini doğum tarihini gireceksiniz doğduğu tarihi değil. Kimi üçüncü ayda giriyor bu döneme kim dördüncü ayda. Herkesin farklı. Benim kızım beş aylık. Ben dördüncü ayda bittim, mahvoldum. Sakin kızım bambaşka birine dönüştü. Şimdi de tamamen bitti diyemem ama azaldı şükür. 🙏