Bir yazı okudum el çırpma hareketi otizm belirtisidir diye. Okuduğumdan beri aklıma o kadar takıldı ki… bebeğim 7,5 aylık sürekli kollarını çırpıyor iki kolunu birden. Özellikle heyecanlanınca heheee he yaparak. Çok üzüldüm 😞 sizin bebekler yapıyor nu hiç? Bu arada anne baba vs. hiç kelimeleri yok henüz. Ama goz teması çok sükür masallah çok iyi ve biz gülünce falann güler komik hareketlere vs. Lütfen bir yardım çok takıldım üzüldüm 😞