Yusa23 benim bebeğim de kaka da yapıyodu 3-4 kez, çiş de yapıyodu fakat kilo alamadı, be sürekli açlıktan ağlıyordu, sana tavsiyem bol bol besle. Bana da bu çocuk aç dediler ben dinlemedim çocuğun bezlerine aldandım meğer sütüm yetmiyodu, akşama doğru hele sütüm hiç kalmıyormuş sonradan fark ettim. Ağzı süt oluyo falan deme, benimki de öyle oluyodu, ama onlar çok az içip bırakıyor çenesi kuvvetli olmadığı için