Arkadaşlar ne olur yardımcı olun bana ya benim kziim cok sakin bir bebekti bu aralar öyle birşey olmuski ona ne yapacağımı sasirir oldum kendi kendine aglior sinir krizlerine giriyor sürekli ağlıyor hic susmuyor o kadar sinirli arsız olmuski neydensie acaba bu dönemde bir atak falan varmı ne zmaan geçer bu☹️☹️☹️