Bebeğim 9 aylık ve ben anneme dahi bırakıp markete vs gitmek istemiyorum içim acıyor düşününce bile. Bugün annemlere bayramlaşmaya gittim dayimlar da 7 10 dk yürüme mesafesinde ablamla birlikte bayramlaşmaya dayıma gidelim dedik. Hava soğuk bebek kalsin dediler istemedim ama kvalide annem babam hepsi bi ağızdan üstüme gelince bıraktım. Sonra 10 dk durup hemen eve geldim. Kvalide de bebek hic aglamadi ih bile demedi annesizlige alissin arada ayrı kalmak zorunda kalırsın yarin bigun öğretmenliğe başlayınca napacaksin falan dedi. Bende senin kızların 26 yaşında sen bırakmiyorun ben niye birakip annesizlige alistiirayim dedim. Siz de zorlanıyor musunuz bebeğinizi birakirken yoksa rahat misiniz ben mi yanlış yapıyorum