Kızım 3 ay 22 günlük. Bugün eşimle yatakta uzanmışlar, eşim yan yatırmıs kendine doğru. Güzelce sağından solundan desteklemiş bizimki uykuya dalınca da kalkıp wc e gitmiş. Ben de salonda telefonla ugrasıyordum dinleniyordum. Aradan yarım saat geçti ufaktan bi çığlık sesi duydum. Koştum baktım bebeğim yüzüstü dönmüş yastık yok yataga burnu dayanmış bi taraf tamamen kapanmış diğeri az bişey açık nefes almaya calısıyor ama hala uyuyor. Bi yandan da cırpınıyo. Kaldırdım kucağıma aldım direk. Yatak su içinde salyası filan akmış hep. Eşimle cok büyük kavga ettim ama o da güvenli olarak bıraktığını söylüyor. Bebek yan yatırıl mı?