Lütfen linçlemeyin benim hamilelikte basladi bu pqnik atak sorunum gecti sanmistim gecmemis dogim yapali 2 .5 ay olucak ilerliyor sanki anneannem 80 yasinda yogun bakimsa yatiyor cigerleri bitmis pekde umut yok hamileligimden beri ya evladimi buyutemezsem bana bisey olursa yada ona bisey olursa ailemden biri giderse daha neler neler cok ypruyor bunlar beni bi ara gecmisti anneannemin bu olayindan aonra yine basladi belkide sacma geliyor esime anlatiyorum bosver takma diyor elimde degilki ne yapacagim ya ben uykularim kaciyor 😭 birinin öldügünü duysam ya bende kizimsan ayrilirsam dusuncesi geliyor okuyorum ufluyorum gidiyor ama yeniden gecenlerde burda okumustum bebegin burnunu temizlwrken burun damari yirtilmis vefat etmis simdi kizimin burnunu temizleyemiyorum korkuyorum nolur beni rahatlatacak sozlere ihtiyacim var yakinlarima anlatiyorum kafayi yersin diyorlar 🥺 bi fikir verin ne yapacagim