Ruv Kızlar kızım 7 buçuk aylık bu aya kadar hiç yüz üstü uyumuyordu şimdi dönüp duruyor düzeltiyorum tekrar normal mi bir anda neden böyle oldu acaba
Saudade Ruv en rahat yatma pozisyonları bebeklerin bence geç bile kalmis🤣 bebeğim 3 ay 5 günlük 5 günden beri yüzüstü yatırırım özellikle pat diye uyuyor çünkü ve gazını çok rahat çıkartıyor artık başını yönlendirebildiği için rahatçana bırakıyorum onu o şekil
secoz Ruv 5ay 3 günlük 4.5 aydan beri kendi kendine dönüp yüz üstü pozisyonu alıp uyuyor 🥹 sürekli nefes kontrolü yapıyorum o kadar rahat uyuyor ki normalde geceleri uyanırdı o bu pozisyonu alınca uyanmıyor, çok rahat ediyor demek ki
Mavisimbenim Ruv benim kızım da aynı şekilde bazen ağzına çarşaf vs çekiştiriyor sürekli kontrol halindeydim nefes alıyor mu diye bende ne kadar düzeltirsem düzelteyim yine o pozisyonda uyuyor herhalde öyle rahat ediyor arkadaşımın bebeği de doğduğundan beri yüzüstü
Klymeneninatlasi Ruv benim oğlan sanırım 2. Ayından beri öyle uyuyor 😁 kafasını kurtarıyorsa sorun değil ☺️
Kullaniciadiyok Doğdu doğalı böyle yatıyoruz biz 😅 kuvozde alıştı 1 buçuk yıldır böyle ben arkasına yatıririm kendi döner popo yetere değer değmez