Busraaa333 Kızlar bebişleriniz neler yapıyor💓 mesela benim kızım 7,5 aylık anca yeni yeni desteksiz oturmaya başladı Şükür :) ayaklarının üzerine basmayı seviyor ama emekleme girişimleri genelde sonuçsuz kalıyor. Bir kaç kere geri geri emekledi😀 heyecanlanınca ellerini çok çırpıyor niye acaba sürekli bişeye heyecanlandı mı vs kollarını çırpıyor He hehee falan heyecanlı sesler çıkarıyor sizin bebişlerde yapıyor mu 🤭 bu arada anne baba vs hiçbir kelimesi yok ☹️
tosbigimmm Busraaa333 oğlum 8 ay 18 günlük 6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı Emeklemiyor ayaklarının üzerinde durmayı sever bol yuvarlanır 🤭 8 tane dişimiz var Anne,baba,anneanne,dede,meme diyor Aklıma gelenler bunlar canm
DenizSayerr Busraaa333 8 aylık tam 6 aylıkken oturmaya başladı şu an tam oturuyor desteksiz ayaklarının üstüne arada basıyor henüz ayağa kalkma refleksi yok emeklemeye çabası var ama çabuk pes ediyor genelde çığırıyor sürünüyor 😂 anne baba dede mama diyor beni taklit edip tekrarlama çalışıyor inceliyor 4 tane dişimiz var yanlar kabarık ama ne zaman çıkar bilmiyorum
Dilanzh Busraaa333 benim bebisim 6.5 aylik desteksiz oturmaya basladi surekli ciglik atmalari var kulak delercesine hemde😂her eline geceni agzina goturuyor henuz dis cikarmadi tanimadiklarina daha once gormediklerine agliyor boyle bizimki
zeynep91 Busraaa333 3 aylıkken alt 2 dişini çıkarttı 5 aylıkken fır fır dönmeye basladı suan 6 aylık emekliyor baba diyor özellikle aglarken :)) benim kız cok aceleci sabırsız aynı annesine cekmiş😂😂
Busraaa333 tosbigimmm oyyy masallah 😍😍 peki kelimeleri ne Zaman söylemeye başladı? Bir de ellerini heyecanlanarak çırpıyor mu. Konuşmasını çok istiyorum 😍
Mavisim tosbigimmm ney ney neyyyy benimkiler çok geride kalmış anam 5.5 aydan beri alt iki dişleri var diğerlerinin esamesi Bile yok 8 ay 10 günlükler desteksiz oturamıyorlar emekliyorlar hece kelime yok genüz sadece çığlık
tosbigimmm Busraaa333 acele etme canım o istediği zaman söylüyor benimki de zaten 1 ay önce ilk baba dedi yani sizin ayinizdayken 1 kere soylese devamı geliyor zaten 😍
Busraaa333 tosbigimmm yaaaaa öyle ni 🥺🥺🥺 gözünün içine bakıyorum söyleşin diye sabah akşam evde anne baba mama dede diye geziyorum resmen 😀😀😀
tosbigimmm Busraaa333 ahahahaha bende öyleydim ya insan ister istemez yaşıtlarıyla kiyasliyor dimi😅 Onun çocuğu diyor benimkinde tık yok diyordum Bi akşam biz çay içerken yerde oynuyordu baba dedi çok şaşırıp mutlu olmuştuk babasıyla
Busraaa333 tosbigimmm yaaaa evet hatta bir arkadaşımla konuşuyorduk Senin kızın ne zaman konuştu falan diye kız da sen de mi o annelerdensin dedi ve beni yakın arkadaslar bölümünden çıkardı 😀😀😀😅 ama insan merak ediyor elinde değil ki 😃 ay bu arada ne güzel masallah yaaa bi amda diyip sonra devamının gelmesi
tosbigimmm Busraaa333 evet canım öyle oluyor hatta ilk baba diyince 3 gün felan hiç demedi sonra çoğaldı kelimeleri
Busraaa333 Mavisim ikiz mi :))) benim de öyle bir kelimesi yok çıglık hariç ve heyecanla 1 aydık bekliyorum emekleme vs yok 😀
tosbigimmm Mavisim maşallah de kız 🧿😁 Ikizler mi ne güzel 😍 Valla bu bebelere belli olmuyor biz ne yaparsak yapalım herşeyi istedikleri zaman yapıyorlar Eğer dr kontrolunuzde gelişimleri güzelse beklemekten başka çare yok😁 Emekliyorlar mi
Mavisim Busraaa333 benimkilerde çığlık atıyo erkek olanıda herşeye heee heeee heee başka birşey yok kızda oda yok ahahahhahaha
Mavisim tosbigimmm maşallah gıııı içimde kötülük yok anacım😂 ikizler evet he anam güzel darısı başına diyeyim😂😂😂 evet 1 aydır emekliyorlar 😂 ama dişleri 3.5 aydır neden 3. 4. Çıkmadı anlamadım 5.5 aydan beri 2 dişleri var😂 seninkilerin çıkma süesi nasıl oldu
Busraaa333 DenizSayerr oooo masallah w💗💗 ne kadar güzel :) sizin peki hecanlanınca ellerini çırpıyor nu ? Birde ne zaman konuşmaya başladı acaba
DenizSayerr Busraaa333 ellerini çırpmıyor canım 5 aylıkken baba 6 aylıkken anne dedi canım diğerleri sonradan geldi
tosbigimmm Busraaa333 sağol canım Bi de postu cevaplayanlara elelrini çırpıyor mu diye sormuşsun biraz takılmışsin galiba o hareketine:) Benimki de bi ara heyecanlanınca babasını görünce felan yapardı unuttu şimdi bayadır yapmıyor
Busraaa333 tosbigimmm yaaa evet sordum çünkü bi yazı okudum aslında çok canım sıkıldı işte yazıda yazıyor ki ellerini çırparsa otizm belirtisi falan yazıyor. Benim ki de sürekli çırpıyor sürekli derlen mesela oyuncağını gördü ayaklarıyla oynuyor yani sürekli yaptığı bişey ama tek kolu değil ikisi iraden bir de heyecanlanma sesi de çıkarıyor. Annem babanemde dedi ki bizim çocuklar hiç yapmazdı ne tatlı falan diyince çok aklıma takıldı ama kimseye diyemedim etrafımda kuruntu yapıyorsun diye kızacaklar diye 😞
tosbigimmm Mavisim benimki hepsini arka arkaya sıraladı ya ilk 6 aylıkken çıktı ama hep huzursuz zor oldu arka arkaya çıkarması Bi de nerelisin acaba gıı demissin ya bizim oralarda da çok derler😁😂