Berensln Merhabalar bebeğim 6,5 aylık. Hero baby sütlü elmalı tahıllı kullanan anne var mı acaba? Kullanan varsa kaçıncı aydan itibaren kullanmam daha doğru olur? kilo aldırır mı?
thetkc Berensln Paketinde yazıyor zaten kaç aylık olduğu.. Ben kullanmıştım bizimkilere yaramadı tahıllı serisi o yüzden tahılsız kullanmıştım.. Kilo aldırma konusuna gelince tahılsız olan seride oğlum kilo almadı ama kızım almıştı yani her bebek farklıdır net bişey yok.. Doktorunuz kilosu için size önerilerde bulunabikir danışın isterseniz daha sağlıklı olur miniğiniz açısından 🍀
Busraaa333 Berensln ben kullanıyorum 7,5 aylık ama içeriğini okuduktan Sonra bi daha almayı düşünmüyorum. Süt tozu vs üzüldüm yani bebeklere nasıl şeyler veriyorlar
Berensln Busraaa333 hadi yaa bende okudum da coğu anne kullandığınu duyunca bir de organik mamaları var calısan anne olduğumuz İcin her zaman fırsat bulup hazırlayamıyoruz coğumuz,, kilo aldıırp aldırmadığını merak ettim
Busraaa333 Berensln Yok çok haklısınız ben de çalıştığım için 3-4 tane birden farklı böyle mama almıştım İçeriğini okumak aklıma gelmedi okuyunca çok üzüldüm sadece size de yazmak istedim. :)
Berensln Busraaa333 doğru hazır mama da olunca insan içeriğinde neler olduğunu bilmek gerekiyor aslında sıkıntılı hipp in mamaları nasıl acaba
Busraaa333 Berensln aptamil ve hero baby almak. Ama markette hazırlara baktım hep süt tozu vs 40 tane şey var çakışıyorum bende bazen çok yoruluyorum eve git annemden çocuğu al don evi topla aktivite yap mama yap o yüzden çeşit çeşit almıstım ama bi daha sanmıyorum