Mukuslu kakadan dolayı alerji diyetine girdik kırk günlükken gaz sancimiz vardı bide 2 ay 25 günlüğüz. Aslında doktor ilk süt ve kuruyemiş dedi ben yumurtayı sorunca onuda deneyelim ama 15 gün sonra dene dedi ben diyetten sonra bı ara tavuk yedim kakasinda kan gördüm ama patlıcanda yemistm ben tavuktan dedim ve yumurtayı da acmadm. Alerji doktoruna yakında goturcez ama yumurtayı denesem mi tavuk yedim bişey olmadı dünde ilk defa normal kaka yaptı. Diyette kacamaklarimda olmuştu ekmek pide vs. Ama gaz sancılarımiz falan hafiedi çok şükür. Smdi yumurtayı deniycem ama ilk nasıl acicam? Ya da erken mi bekleyim mi ama doktor vitamin vs vermedi üzülüyorum da bebeğim vitamin alamiyorsa diye