giss diş 😞 bizim de öyle hatta bu gece yattığında beri 20 defa ağlayarak kalktı abartısızz. Şükür atesi falan yok. 2 dişi çıktı bizimkinin ama üstlerde çıkacak sanırım. Zaten sürekli emziğine uyanan bir bebektii
ama bazen ağlayarak kalkıyor resmen acı çejiyor üzülüyorum