Bebeğim şu an 3ay 3 günlük ve sezeryan doğum yaptım e haliyle sütümde hemen gelmedi bebeğimin 3 günlükken sarılık olduğunu öğrendim ve değerlerimiz sonrasında 17 lere kadar çıktı gerçekten yorucu bir süreçti bu durumda sütüm artsın diye yollar aradım bebeğim emmiyordu zaten erkende dogmustu sarılık olduğu için uyanmiyirdu resmen ve doğum baya zor geçmişti asel yorgundu
Bende sağmak zorunda kaldım ve yiyeceklerle destekledim mecbur mama verdim ama emzirmek istoyordum her anne gibi aşağıda saydiklarimi fazlasıyla yedim hatta yemekten doğum kiloma nerdeyse geri geldim her şey Asel içindi
Öncelikle sütümüzün artması
Bol bol emzirmekten
Bol bol su içmekten ve
Bol bol dinlenmekten geçiyor ❤️
Bunların haricinde;
Tahin pekmez ✔️
Kayısı kompostosu ✔️
Dere otu
Sütlü tatlı
Çikolata
Ve tatlı ne varsa
Bulgur pilavı
Sütlü çorba vs
Bunların hepsini denedim hala da aynı şekilde ama en etki gördüğüm tahin pekmez arkasına da bol bol su içmek yarım saate göğüsler süt ile doluyor bilmiyorum herkeste aynı etki olur mu şu an sadece bunu la destekliyorum❤️ kayısı kompostosu da işe yarıyor hem kabızlık problemini ortadan kaldırıyor ❤️ bunların haricinde anason rezene ve papatya çayı içtim gaz problemine karşı da çözüm ❤️