Hanımlar bebeğim 2 aylık uyurken yanına yattığımda arada nefes alamadığını farkettim neden böyle oluyo aranızda benim durumumu yaşıyan var mı böyle ses çıkartıyo nefesini alamıyo bir iki saniye sonra alıyo uykusundan uyanmıyo ama hiç korktum şimdi napıyım doktora götürülür mü ki