Mucizem04 Arkadaşlar merhaba 3 ay önce normal Doğum yaptım hala duruyor göbeğim siyah dikey çizgisi,göbek deliği de hala dışa doğru normal ne zaman eski halini alır
EsilaEbru Nisan2019 Mucizem04 evet o sorun bende de var benim 1,5 ay oldu çatlaklar kahverengilik ve bana ait olmayan bir göbek duruyor. Okuduğuma ve duyduklarıma göre 6-8 ay arası ancak toparlanıyormuş vücut tabi bu kişiden kişiye de değişiyor
Arifesbk09 Mucizem04 zamanla düzeliyor canım . 1 yıl olcak neredeyse ve daha yeni yeni gittiğini farkediyorum 😀