Benim kızım 3 buçuk aylık doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorduk. İçeriği temiz ve güzel mama fiyatı çok fazla uçtuğu için istemeye istemeye Aptamil mamaya geçtik. İstemememin sebebi hep kabızlık ve gaz yaptığını duyduğum içindi. Fakat 3 haftadır Aptamil kullanıyorum kızım daha kolay kaka yapmaya başladı ne gaz sancısı ve kaka yapmada ıkınma görmedim. Üstelik kızım hipp mamada daha çabuk acıkıyordu ve ayda sadece 600 gram aldı üstüne geçemedi. Aptamilde ise 20 gunde 500 gram aldı yanı bir ayda 750 gram oluyor. Boyu da 3 cm uzamış. Besin değerlerine bakıp 2 mamayı karşılaştırdım da Aptamil biraz daha önde vitamin,mineral ve protein yönünden tadı da kıvamı da çok güzel. Üstelik ben çocuğum kilo alsın sişsin diyen bir anne de degilim olmadım da. Bence başka mamalara da şans verebilirsiniz benim gibi önyargılı olmayın 😊