Merhaba tecrübeli anneler göğüs uçlarım yara oldu hep emzirmekte çok zorlanıyorum geçmesi için neler yapa bilirim tecrübeli olanlar lütfen yardım edin . Göğüs ucu kremi aldım lansinoh marka yumuşatıyor ama acı hissi asla geçmiyor . 12 günlük olduk yeni olduğu için mi böyle belli bir süre sonra geçiyor mu acaba ?