HilaalllEslemm Kızlar sma optipro kullanan var mı ? Gazlı bi bebeğim vardı şu an normale döndük 7.5 aylığız 2 numara kullanıyoruz memnun musunuz kabız vs yapıyor mu
ysmgmz HilaalllEslemm kabizsa biz doktor onerisi uzerine Aptamil Conformil kullandik probiyotik orani yuksek oldugu icin kabizligi ve gazi kesiyor,deneyebilirsiniz.
Sare_mom @HilaalllEslemm 2 aylık bebeğime sma kullanıyorum şimdilik bir problem yaşamadık sma çok eski ve iyi bir mama doğum yaptığım hastanede de o kullanılıyordu yani bir çok doktor sma öneriyor inşallah siz de sıkıntı yaşamazsınız 🤗