Boncuk1421_ evet çok normal birçok çocuk yapabiliyor. Vaktiyle bende yapmışım ve annem babannem beni gördüklerinde fazla tepki verip günah olduğunu böyle yaparsam Allahın beni sevmeyeceğini vs söylemişler baya kızmışlar. Ben koskoca kadın 32 yaşımda terapi alıyorum bu sebepten. Allahın beni seveceğine inanmakta zorlanıyorum. Kendimi hep cehennemlik görüyordum. Ve bu duygularımı baya zor atlattım. Çocuğa sakin davranmak lazımmış. Sürekli orası ile oynamanın enfeksiyon yapabileceği anlatılmalıymış. Dikkatinin başka şeye kaydırılması gerekiyormuş falan. Birde çocuk onu yaparak başka bir duygusunu bastırıyor olabilir mesela öfke, stres, değersizlik, kaygı gibi gibi.