Syyyy minisinannesiii33 çok memnunum destek olarak kullanıyoruz. (Yolculukta, emzirebileceğim yer olmadığı zamanlarda) doğduğundan beri onu alıyoruz ama sürekli kullanmadığımız için gaz sıkıntısı kabızlık yaşatmadı bize. Kaliteli bir mama zaten.
uzlet minisinannesiii33 Ben de kullandım Çok memnunum bir sıkıntı yaşamadık hiç ama bebekten bebeğe değişebilir bu durum Tabii ki hatta sonradan Baby goat mamasına geçtik fiyat olarak biraz daha uygun Ama bir farkı yok diyebilirim O da keçi sütü içeriyor
Efuli6161 minisinannesiii33 hayır kusma kabızlık gaz cs yapmadı..bundan önce sma aldım dediklerinizi yaptı bebeğimde bıraktım hemen..her gün kakasını yapıyor..kilo aldırması da iyi baya fark etti bir ayda geçen ay hiç kilo alamamıştı
umran_akcakil Bizde dün başladık doktorum önermesiyle hipp veriyorduk doğduğundan beri kusma kabızlık yaptı dünden beri veriyoruz kaka yaptırdı hemen
puskulinthehouse Ben de 1 ay kullandım sıkıntı yaratmamıştı sadece kokusu kötüydü bana göre. Kusunca falan