Tgbalmila Herkese Merhaba kullananlardan tavsiye almak istiyorum. Şuan prima külot bez kullanıyoruz. Çok memnunum ama bugün e bebek de gezerken baby me de külot bez olduğunu gördüm. Deneyen var mı? Memnun musunuz? Sızıntı oluyor mu?
Deletedmom_49 Tgbalmila kullanmadım ama deneyimlemek isterseniz geçen molfix külot bez aldım..normalde de molfix cırtlı bezini ve bebem natural karışık kullanıyorum. Harika gerçekten külot bezi de. Ne sızdırma ne lastik izi. Mavi paket olan
Umutsuzanne34 Tgbalmila normal bezini kullandık sızdırmıyor ama aşırı kalındı yazın kesinlikle kullanılabilecek bez değil. Genelde markaların külot ve cırtlı bezleri aynı oluyor. Ona göre değerlendirin