Merhaba kızlar. Aylardır Türk kahvesi makinesi arayisindayim. Tercihim sütlü Türk kahvesi makinelerinden. Karaca hatir hüps ve homend makinelrine baktim. Karaca urunlerinden cok memnun olunmadigini gördüm. Ama siz ne önerirsiniz kullanıp memnun kaldığınız marka model paylaşırsanız çok memnun kalırım. Tecrubelerinizden faydalanmak isterim bu konuda. Ya da normal Türk kahvesi makinelrri mi daha sağlam oluyor?