Hanımlar kzım 14 aylık çok az hırıltısı arada bi de öksürüğü var sanırım biraz da balgamı var öksürürken tıkanır gibi oluyor calpol verdim işe yarar mı ya başka şurup yok şuan yanımda başka önerisi olan var mı hani öyle ağır değil ama biraz üşütmüş yavrum belli