Kızım 9 aylık oldu neredeyse hiç ek gıda yediremiyorum ağzını kilit yapıyor asla açmıyor ne versem işte kahvaltı çorba yoğurt meyve biraz biraz kandıra kandıra bazen de zorlamayla yedirebiliyorum. Beni emiyor ve mama da içiyor. Günde üç kez 120 cc mama içiyor 210 cc falan içiyormuş bebekler bu ayda duydum şok oldum benim ki 120 cc zor bitiriyor. Çok sütüm yok benimle doydu desem. 10 kilo bebeğim şuan iki aydır çok az kilo alıyor. Normal mi bu kadar az mama içmesi doyuyor mudur acaba çok aktif ve hareketli bir bebek uzaktan sorun yok gibi. Siz ne dersiniz??