Merhaba☺️ oğlumda 32 aylık artık 2 yaş değilde 3 yaş sendromuna doğru geçiş yaptık sanırım daha da betermiş, kesinlikle yapma ve hayır denmiyo dediğimiz gibi bağırmaya ve eline geçeni fırlatmaya başlıyo çok inatçı öğle ve gece uykuları zorlaşmaya başladı sürekli uyumıcam diyo ama uyutuyorum tabi dil döke döke, bazen bi yerden gelmek istemeyince kendini yerlere atıyo ve en nefret ettiğim olay bu sokak ortasında, genel olarak uyumlu bir çocuk kalabalığı seviyor oynamayı evde benimle vakit geçirmeyi ama bazende zorluyor işte huyuna gitmeye çalışıyoruz bakalım bu şekilde.