Kızlar tertemiz kızım daha 8 buçuk aylık çok çok az bindi pusetiyle beraber satacağım. Kızım asla durmuyor o yüzden satıyoruz. Puseti 6 ay kullandık hiç kendi yüzünde yatmadı hep üstüne minder koydum o yüzden tertemiz. 2 buçuk aydırda o büyük kısmına oturuyor ama çok oturmadı genelde kucak isteyen bebek olduğu için kanguru kullandım. Alt sepeti büyük baya Bi eşya alıyor. Tekerlekleri büyük bebeği asla sarsmıyor yenidoğan sürecinde çok çok memnun kalarak kullandım. Puseti ile beraber sıfırı 8.500 TL. 5500 diye düşünüyorum ama yakın civarları da olabilir. Aşırı memnun kaldığım Bi ürün çok da üzülerek satacağım ama kullanmadığımız için boş duruyor borç ödeyelim dedik bizde. Sormak istediğiniz bir soru varsa cevaplayabilirim 😊 fotoğraflarını şuanda atamıyorum aşağıda arabada eğer isteyen olursa yarın gün içinde atabilirim