Mutlubeybi OnurToprak canım annesi hastanede bırakıp gitmiş bir bebek için talibim bebek şuan sarılıktan kalbi delik oldugu icin kuvezde yatıyor.biz ankaradayiz.
OnurToprak Sunayaz istanbuldayım ancak buz kalıpları ile gonderılebılıyor. Bır kargo sırketı ıle gorusmenızı tavsıye ederm
duruliyasmom Kanser hastalarına anne sütü tedavisi uygulanıyor. Hastanelerle görüşüp oralara bağışlayabilirsiniz aslında.
OnurToprak duruliyasmom hastanelerle gorusmek cok dogru gelmıyor zira bılımsel bır acıklaması yok. Ancak bende bır saglık calısanıyım .. sahsı fıkrım immün sevıyesınde etken oldugu. Saglıı kurulusları aracı olmaz.
Ygmr_izm OnurToprak süt kardeş olacaklar için farkeder maalesef Deryaak haram çünkü. Süt kardeşler ve diğer kardeşleri babası halası teyzesi. Biraz okuyun ya
Ygmr_izm OnurToprak süt kardeş olacaklar için farkeder maalesef Deryaak haram çünkü. Süt kardeşler ve diğer kardeşleri babası halası teyzesi. Biraz okuyun ya
Janset2105 Belki benim fikrime karşı çıkanlar olabilir ama ben başkasının sütünü çocuğuma vermeye karşıyım 🙄
queenMother Janset2105 bende size katılıyorum süt kardeşliği diye bişey var verirseniz bile tanışıp ilerde süt kardeşi olduğu söylenmeli
Mutlubeybi OnurToprak ankaradayım canım.bnde hiç tanımıyorum aileyi.arkadaşım aradı istedi.bebegin annesi şizofreni hastasıymış ilaç da kullanamamış.sezeryanla doktorlar almış çocuğu yaklastirmamislar.ananede biz istemiorz bebeği deyip babaanneye bırakıp gitmişler.eve gelmişler bebekle hiç anne sutu almadığı için portakal rengi sarılık olmuş.onuda atlattı bu seferde üfürukten yatırdılar.kuvezden çıkınca haftanın iki üç gününe süt istiyolar.benimde çocuğumun başının gözünün hayrına veriyim dedim.330 ml sütüm vardı dolapta çıkınca vericem.artik ne kadr sütüm gelirse paylaşmayı düşünüyorum.
Deryaak Offf o kadar anne sütüne ihtiyacı olan bebek var, kimileri cıkmış haram diyor, inanılır gibi değil.
Bilge12 Deryaak Dinimizce haram olan bisey bu omur boyu gorusmek zorundasiniz eger boyle bisey olursa
queenMother Deryaak sütün verilmesine haram demiyoruz dünya küçük ilerde evlenmelerine haram diyoruz dikkatinizi çekerim