Benim sütüm doğduğundan veri azdı. Formul süt veriyordum emziriyordum. Ek gıdaya 5 aylık başladık. İlk önce az az başladık ara öğün gibi ama şuan ana öğün haline getirdim doya doya yıyor. 7 aylık şuan. 3 öğün ek gıda kahvalfı her gün fix. Bir gün çorba verıyorum bir gün yoğurt akşam muhallebi. Aralarda emziriyorum. Mamayı kaldırdık