Kızlar bebeğim uyurkende bazen uyanıkkende ufak bir sese kollarını kaldırıp korkuyor internetten baktım açlıktan diyor ne alaka yani iki göğsümüde emdi güzelce sütüm iyidir ona yetiyo fazlasıyla tokken oluyo yani battaniyesini örterken üstüne değdiğinde sıçrıyo burnumu çekiyorum onun sesine irkiliyor bazen ses olmadan yapıyo ufak bi dokunmamda falan sizde de oluyor mu