Kızım bugün 1 yaşına girdi. Doğduğundan beri burnunda tıkanıklık burun akıntısı ve balgam problemi yaşıyoruz. Sürekli grip. Ya akıyor ya tıkanıyor. Bazen yeşil bazen beyaz. 15 günde bir antibiyotik kullanıyoruz. Biter gibi oluyor bitmiyor. Geçer gibi oluyor geçmiyor. Kamera soktular birşey yok dediler. İlerleyince gözlerinden bile iltihap akıyor. İlk çocuğum. İlk göz ağrım. Psikolojim alt üst oldu. O kadar alıştım ki horlamasına tıkanmasına ememesine uyuyamamasına. Normal çocuklar anormal geliyor. Bir gün sessiz nefesi olmadı. Memeden, yemeden içmeden soğudu. Gelişimi azaldı. 4 kilo doğan tosun gibi çocuk eridi bi deri bi kemik kaldı. Herkesin bir yorumu herkesin bir çözümü var. Ama hiç birşey çocuğuma çare olmuyor. Doktor doktor geziyoruz. İlgilenmiyorlar. Umursamıyorlar. Önemsemiyorlar. Ben mi anlatamıyorum onlar mı anlamıyor bilmiyorum. Yoruldum. Sorum şu, bebeklerde sinüzit olur mu? Ne yapmalıyım? Başına gelen var mı? Başına gelen ne yapıyor? Bilgisi olan yazsın lütfen. Lütfen linçlemeye bahane arayanlar yazmasınlar. Bilen anlayan insanlara İHTİYACIM VAR. Şimdiden teşekkür ederim.