Merhaba, bebeğim 1yaş olmak üzere. 1yaştan sonra gece beslenmesini kesmek istiyorum. Doktorum gece emzirmesine 1 yaş sonrası ihtiyaç olmadığını söyledi. Nasıl yapacağımı bilmiyorum. Emerek uyuyor. Gece beslenmesini kesenler nasıl kesti? Meme yerine nasıl uyuttu? Bana yardımcı olur musunuz?