Asilmomm merhaba, öneriniz için çok teşekkür ederim biz de doktor tavsiyesi ile aynı işlemi uyguluyoruz bi ara tamamen geçmişti ama saçın yoğun olduğu bölge tekrar oldu ve uzun zamandır arındıramadım inşallah geçer iki günde bir yıkıyorum bende yıkamadan en az bir saat önce karbonatlı zeytinyağıyla masaj yapıyorum bakalım dört gözle bekliyorum geçmesini :/